Notícies

La Fundació Puigvert estrena un nou sistema de gestió de torns per a consultes externes, urgències i proves diagnòstiques, com ara radiologia o extraccions.

IOMED cedirà la seva eina d'Intel·ligència Artificial (IA)

• Fundació Puigvert lidera un estudi internacional i multicèntric que identifica nous gens associats a la infertilitat masculina

• Un 1% de la població masculina general pateix azoospèrmia, la infertilitat d'origen testicular més severa

• Algunes causes genètiques de la infertilitat masculina s'associen al cromosoma X

• En l'estudi s'han seqüenciat mostres de 2.354 pacients diagnosticats amb azoospèrmia o criptozoospèrmia i 208 controls normozoospèrmics

El Dr. Joan Palou Redorta, Director del Servei d'Urologia de la Fundació Puigvert, ha rebut el premi de l'Associació Europea d'Urologia (European Association of Urology o EAU, per les seves sigles en anglès) ‘Frans Debruyne Life Time Achievement Award 2022’, en reconeixement a la seva trajectòria i llarga i important contribució a les activitats i al desenvolupament d'aquesta organització.

El Dr. Angelo Territo, adjunt de la Unitat d'Urologia Oncològica i de l'Equip Quirúrgic de Trasplantament Renal de la Fundació Puigvert, guanya el premi a la millor tesi doctoral llegida i aprovada el 2020 en el Congrés Nacional de l'Associació Espanyola d'Urologia (AEU), que es va celebrar del 8 a l'11 de juny a Burgos.

Del 20 al 26 de juny: Setmana Mundial de la Continència

La Dra. Mònica Pérez Mir, adjunta de la Unitat de Trasplantament Renal del Servei de Nefrologia de la Fundació Puigvert, va presentar la seva tesi doctoral “Noves aproximacions diagnòstiques en la poliquistosi renal” el passat 14 de juny.

Del 13 al 19 de juny: Men’s Health Week: IT’S TIME FOR YOUR M.O.T.

• La Fundació Puigvert s'adhereix a la Setmana de la Salut Masculina, d'abast internacional, per a continuar conscienciant als homes de la importància de prevenir i cuidar de la seva salut

• El lema de la campanya per a l'edició 2022 és “És l'hora de la teva ITV” (inspecció tècnica d'homes), de l'anglès “It’s estafi for your MOT”

Notícies